Podporujeme:

 

Přírodní léčivo proti Varroáze:

Přidejte se k nám:

 

  

 

Jsme členy:

 

 

Dodržujeme:

 

Doprava ZDARMA od 999 Kč

Reklamační řád

reklmace je vždy nutné řešit písemnou formou. Ideálně pak emailem reklamace@vphamry.cz. Zde naleznete nejčastěji řešené reklamace:

Reklamace zboží v záruce

Pro reklamaci zboží v záruce je nutné předložit doklad o koupi zboží. V případě, že se nemůžete dostavit osobně, kopii nám pošlete emailem na reklamace@vphamry.cz. Pokud je potřeba, pošlete nám také fotografie případné závady s popisem - urychlí to vyřízení reklamace. 

 

Budete požádáni o zabalení zboží, které následně vyzvedne dopravce na naše náklady.

 

Chybějící zboží v zásilce

Informaci o chybějícím zboží v zásilce nám zašlete spolu s číslem dokladu nebo objednávky a seznamem chybějících položek na email reklamace@vphamry.cz. Pro prověření našimi pracovníky, Vám bude zboží zasláno.

 

Záměna zboží v zásilce

Informaci o záměně zboží v zásilce nám zašlete spolu s číslem dokladu nebo objednávky a seznamem zaměněných položek na email reklamace@vphamry.cz. Pro prověření našimi pracovníky, Vám bude zboží zasláno. Současně dopravce odveze chybně zaslané zboží.

 

Poškození zásilky dopravcem Česká pošta

Zkontrolujte, zda-li balík není poškozen. Pokud bude poškozen a budete mít podezření, že je poškozený nebo nekompletní obsah, doporučujeme balík odmítnout. Zboží Vám odešleme v co nejkratším termínu znovu. Pokud jej i přesto přijmete a zboží bude poškozeno, neprodleně (nejpozději do 24 hodin) kontaktujte dodací poštu a sepište reklamační protokol (na pobočce České pošty).
Reklamaci podejte i v případě, že balík není viditelně poškozen, ale obsah poškozen je.

 

pozn.: Česká pošta bude pravděpodobně balík až 30 dní zadržovat (neplatí pro nadrozměrné zásilky). 

 

Poškození zásilky dopravcem GEIS

Zkontrolujte, zda-li balík není poškozen. Pokud bude poškozen a budete mít podezření, že je poškozený nebo nekompletní obsah, doporučujeme balík odmítnout nebo uvést do protokolu Přebráno s výhradou/poškozeno. Toto uveďte i v případě, že máte podezření na poškození obsah zásilky. Pokud následně zjistíte, že je obsah poškozen kontaktute nás na reklamace@vphamry.cz. Současně nám zašlete fotografie poškození, kopii faktury a případně i reklamační protokol sepsaný se řidičem, pokud jej budete mít.

Aktuality

Děláme maximum, abyste své zboží dostali co nejdříve. Děkujeme za pochopení.

Vážení zákazníci, včelaři,    splatností od 1.3.2019 jsme zavedli nový ceník dopravce Česká pošta balík do ruky.   Z důvodu výrazného navýšení cen ...

Články

Na Ostravsku tak jako i v jiných částech České republiky nebyla první snůška příznivá. Byli i včelaři, kteří ani nevytáčeli, protože neměli co. Druhá snůška...

Včely stavějí plástve z kroužků, ale vycházejí jim šestiúhelníky. Včelí plástev zajímá architekty i techniky stovky let.. Matematici přišli s teorií jak to M...