Bezodkladné vyřizování reklamací

I když to je nepříjemné, reklamace jsou a budou. Chceme je samozřejmě eliminovat prodejem kvalitních včelařských potřeb a výběrem dodavatelů. Včelařské potřeby jsou ale vyráběny a přepravovány lidmi a lidé občas dělají chyby. Cítíme zodpovědnost za kvalitu nabízených včelařských potřeb, jelikož my vybíráme dodavatele a dopravce. To je také důvod, proč neodkladně řešíme případné reklamace. Nečekáme tedy měsíc. Bohužel u některých položek se rychleji reagovat nedá. Doba vyřízení reklamace je možná již od 3 dnů od obdržení vadného kusu. 

Statistika k 30.4.2013

  • Počet reklamací: 0,26 %
  • Počet úspěšně vyřízených reklamací pro zákazníka: 100 %
  • Počet reklamací vyřešených do 3 pracovních dnů: 66 %